Jump to content

Stein Erik S. Mangerøy

Betalende medlem
  • Posts

    415
  • Joined

  • Last visited

About Stein Erik S. Mangerøy

  • Birthday 04/19/1992

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Stein Erik S. Mangerøy's Achievements

0

Reputation

  1. Fleire av bildene e av samme bil. Men den du linka der ryktes om at e den eg har. [emoji848]
  2. Ja du, den der har eg faktisk sett. Men har lite kunnskap om de der. Kem bygde de egentlig? Den der har jo bl.a org mb chassis nr, det har ikkje schulzen. Var vel mange firmaer som bygde om biler til cab før.
  3. Denne? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=111223244 Denna e kor vidt eg veit kun blitt bytta panser på.
  4. Stemme, lå en annen 190 coupe 2.6 tilsalgs for noen år siden til 700k.
  5. E nok ein glipp her, for Eberhard Schulz har ingenting med Erich Shulz å gjøra, Erich e personen som står bak Schulz Tuning/automobile. Det e han som bygde alle de vanvittige ombyggingene av limoer, gwagon, s klasse, e klasse, 190, også div bmw inkl e28 stv. E28 stasj e det forøvrig 2 stk av her i distriktet, var 3 stk. Veit om 5 stk e28 stv i norge.
  6. Hei. Så kult å høra! Tror du det kan væra mulig å spora opp den bilen? Evt tidligere eiere? Bilen eg har gikk i Oslo fra 89 til 96. Stemmer at dører og diverse er rett fra sec. Har så langt ikkje sett den type koffert lokk, på 201 serien, men har sett det på 124.
  7. Se der ja, det kan væra schulz, men det kan og væra anna variant. Va ein del firmaer i tyskland på 80 tallet som laga cab av diverse biler.
  8. En runaway hadde vært stilig. Husk videokameraet da. Neida, er nok ikke det. Holder en knapp på abs ring. Mye elektronikk som kan tulle seg her før man trenger å tenke på runaway.
  9. Har ikke hatt tid å legge så store planer foreløpig. Har vært mest fokus på å få den i hus igrunn.
  10. Usikkert. Finnes lite info på nett og engelsk om disse bilene. Men ser ut for at den har standard 16v skjørt ihvertfall. Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
  11. Siste innkjøp, 2 dørs 190 coupe, 1 av 28 produserte i følge ryktet. Produsert som orginal 4 dørt sedan i 1985 og ombygget samme året av Schulz Automobile i tyskland til 2 dørs coupe. Solgt til norge i 1986, tatt inn av Lefac Leasingservice As. Gikk 3 år i tønsberg, til 1989. Deretter solgt til Bodø i, og har vært i nord til 2003, da blei den solgt til vestlandet. Og der har den stått i garasje siden. Utsendet og motor den blei levert med i 86 er enda litt usikkert. Statens vegvesen har ikke info om effekt, cubikk eller motornummer. Kjenning av Erich Schulz påstår den blei levert med m117 5.0l. Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
  12. Dagens i turbobilen☺ Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
  13. Liten update etter gammalt e vel at eg hadde den i benken i fjor. 1.5 bar og blyfri 98 hav 646 hk på nav og 900nm.
×
×
  • Create New...