Jump to content

Simen Arntsen

Betalende medlem
  • Posts

    565
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

Simen Arntsen last won the day on September 23

Simen Arntsen had the most liked content!

1 Follower

About Simen Arntsen

  • Birthday 05/12/1988

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Simen Arntsen's Achievements

47

Reputation

  1. Du kan få motorlampe uten nødmodus, og du kan få nødmodus uten motorlampe. Det er alltid greitt å slette feilkodar etter reparasjon, men i dei fleste tilfeller skal det ikkje vere nødvendig for korrekt funksjon. Viss du har motorlampe og nødmodus som kjem og går, er det eit pågåande problem. Viss det hadde vore pga ein lagra feilkode som må slettast, skulle det ha vore konstant. Merk at ein feilkode er ikkje nødvendigvis nøyaktig. Dvs kode som rapporterer feil med f.eks MAF, kan og vere lekkasje i innsugssystemet. Kva var koden du hadde, og korleis blei det reparert? Du bør uansett få tatt ny diagnose og sjå kva som er der. Slett alle kodar og sjå kva som kjem tilbake, viss ikkje det indikerer gjeldande feil.
  2. På toppen av motor helt bak på førerside. Rund sensor som er skrudd rett ned, 24 mm sekskant meiner eg det er. Det er og gjerne tett i kanalen som forsyner denne med eksostrykk, så prøv å gjer godt reint før montering av sensor.
  3. Kan vere lurt å sei kva bil det gjeld Men uansett er første bud å sjekke at du har spenning fram til viskermotor.
  4. Låskasse. Den kan vere defekt, eller styringa til den. Vil anbefale å demontere og sjekke om låskassen er defekt, eller om det manglar spenning til den.
  5. Det er fordi dei trekker så mykje mindre effekt at bilen trur dei er defekte. Når bilen oppdagar ei defekt pære, blir utgangen ofte slått av. Du må ha pærer med innebygd dumpemotstand, eller du må koble på ein motstand i parallell slik at den totale effekten tilsvarar pæra som var der originalt.
  6. Har Sortimo i våre. Har rabattavtale der gjennom kjede (Elektrounion). Kan tilpassast akkurat slik du vil ha det med skuffer, hyller, boksar, etc. Sortimo er laga i hovudsak av aluminium og plast, så vekta er relativt lav. Leverast ihopskrudd, og med montasjeutstyr for montering i bil.
  7. Feilkodane indikerer ikkje feil med DPF, men det betyr ikkje at det ikkje er det. Du har ein aktuell feil som seier overboost, dvs for høgt turbotrykk. Dette kan indikere feil på ladetrykksregulering. Men om du ikkje har kompetanse og utstyr til å feilsøke komponent for komponent, må du nesten berre sette bilen på kompetent verksted.
  8. Det har ingen ting med EGR å gjer, det ser ut til å gå på turbo, regulering av denne, eller tilhøyrande sensorar på innsug eller eksos. Hadde vore litt enklare å tolke på et språk som går an å forstå, f.eks engelsk. Og tilhøyrande feilkodar. Uansett må du finne fram måleinstrumentet og måle ut aktuelle komponentar og ledningsnett. Viss diagnosemaskina di kan utføre test av aktuelle komponentar er det og til god hjelp.
  9. Så dei programmerte den vekk? Viss det er gjort rett skal ikkje den forårsake nødmodus, i alle fall ikkje viss det er fysisk tett slik at eksos ikkje kan sleppe gjennom. Da er det andre ting som er problemet. Er du sikker på at det var EGR som var problemet i utgangspunktet? Det einaste som kan gi deg et rett svar er diagnosemaskin.. Start med å les ut feilkodar, og ta det vidare derfrå
  10. Korleis har du kobla ut EGR? Den kan ikkje berre koblast ut, den må fjernast frå programmet i motorstyringa
  11. Ja, du skal ikkje ha ein tilfeldig type atf. Du skal ha servoolje etter 236.3 eller atf etter 236.3. Som du ser i linken er 236.3 klassifisert som atf, men dei fleste godkjente produkt er laga spesifikt for servostyring. FEBI sine produkt er aldri godkjent av MB, men er sikkert like gode som mykje anna. MB bør ha både 236.3 og 345.0, men det er i utgangspunktet 236.3 du skal ha.
  12. Viss du har kjøpt frå forhandler til bilen er det berre å sette i tennibg og vri om. Viss du har kjøpt ein blank eller brukt nøkkel må den programmerast med spesialutstyr.
  13. https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/236.3_en.html Det er ATF, men ikkje Dexron. Dexron er i hovudsak GM som brukar. MB skal aldri ha Dexron eller Mercon (men det er mulig at det kan forekomme ATF som i følge produsent oppfyller både MB og Dexron) Evt 345.0 ved bruk i temperatur under -25. Denne er grønn.
  14. Står i vognkortet, eller om du slår opp skiltnummeret på vegvesen.no Om du må ha fysisk plassering veit eg ikkje, men om ingen andre veit så kan sikkert google hjelpe deg.
  15. Viss du har D2S er det ekstern tenner, men er ikkje den integrert i ballasten? Viss du har D1S er tenneren på pæra, og blir bytta i lag med pæra
×
×
  • Create New...