Jump to content

Simen Arntsen

Betalende medlem
  • Content Count

    316
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Simen Arntsen last won the day on June 26

Simen Arntsen had the most liked content!

Community Reputation

24 Excellent

1 Follower

About Simen Arntsen

  • Birthday 05/12/1988

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Veit ikkje kva sprintshift er, men viss det er automat er det vel 722.6. Ikkje uvanlig med feil på elektronikkenhet inni gearkassen. Men for å finne problemet må du uansett på diagnose.
  2. Det vil nok bli veldig komplisert. Det er ikkje berre panelet som er forskjell, men og ledningsnett og muligens omtrent alle andre komponentar i varmesystemet. Om du vil demontere heile bilen og flytte over frå delebilen, kan det tenkast at det kan gå, men er det det du tenker at du kan gjere?
  3. 235/35 og 275/30 går jo ut i 0,00%
  4. Kva dekkdimensjon har du? Har vanskelig for å tru at den skal vere så mjuk i svingane at det skal kjennes farlig ut, men 16" hjul kan fort bli sånn.. Du kan nok skifte til originale sportfjærer, men ikkje sikkert du får det offisielt uten å skifte demparar mm. Du kan jo søke google etter uoriginale sportfjærer og sjå kva som er tilgjengelig til din bil. Ta vare på originalfjærene, så er det berre å montere dei på seinare om det skulle vere behov. Burde ikkje vere problem å bruke uoriginale, men det er veeeeldig viktig å få sett som er godkjent til akkurat din modell.
  5. Eg veit ikkje kva som er endra frå om611 til om646 i bilen generelt, men det er mulig det kan bli mykje styr å nedgradere til den eldre motorserien. Samme generasjon 320cdi vil nok vere lettare å få til, men du må ha med alle styreenheter som inngår godkjenning av nøkkel, og nøklane frå donorbil. Viss ikkje ECM og TCM på om646 og om648 er fysisk like, da kan det vere nok med oppgradering av programvare.
  6. Om646 er jo ein annan generasjon/motorserie enn om611/612/613, så det vil garantert ikkje gå uten større endring både i ledningsnett og elektronikk... For ikkje å snakke om alt rundt motor.. Men det same gjeld jo om du skulle finne på å sette i same generasjon 320CDI, det er ikkje plug&play uansett.
  7. Det du har der er delenummeret på et deksel... Kan finne nummer på pumpa med rammenummer på bilen
  8. Sjå om du kan finne den mellom intercooler og EGR-ventil.
  9. Du kan prøve reset med å ta av batteriet Det høyres ut som ein eller annan modul sender ut rare meldingar på CAN-busen. Det kan vere defekt, eller det kan vere vatn i ein boks. Dette er vanskelig å feilsøke på..
  10. Har du lest ut feilkodar med diagnoseapparat? Det kan jo virke som motorstyringa kuttar/nødmodus, men da må du normalt sett stoppe motoren for at det skal gå tilbake til normal. I så fall er det alltid lagra ein feilkode som er årsak. Det kan og skje at motoren kuttar uten å gå i nødmodus, på 210 med same motorserie (OM611/612/613) kjem det då opp melding EPC Electronic Power Control, og alt er i orden etter pedalen blir sleppt opp. Eg trur fortsatt det skal leggast att ein feilkode. På min E220CDI skjer dette når eg trykker inn kickdown.
  11. Det trur eg skal gå veldig fint i Xentry/DAS. Kunne i alle fall det på min 210
  12. Har bilen keyless? På 212 fungerer det ikkje med startknapp, må bruke nøkkel i tenningslås for å komme inn i servicemeny
  13. Du har ikkje tilfeldigvis hatt nøkkelen slik at du har trykt og holdt inne åpneknappen?
  14. Eg har originale 212 18" AMG og originale 221 19" AMG, med svart lakk. Har vist berre dette bildet frå prøvemontasje..
  15. Railtrykksventil. Eller mengdereguleringsventil på dieselrail, kan kallast fleire forskjellige ting
×
×
  • Create New...