Jump to content

Simen Arntsen

Betalende medlem
  • Content Count

    222
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Simen Arntsen last won the day on February 4

Simen Arntsen had the most liked content!

Community Reputation

14 Good

1 Follower

About Simen Arntsen

  • Birthday 05/12/1988

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ville fått sjekka oljen, i tilfelle det er lekkasje i oljekjøler. Gearkassen tåler ikkje vatn.
  2. Viss det går til forbrenning vil du vanlegvis få kvit damp. Om det ikkje er ekstern lekkasje, og det ikkje går til forbrenning, kan det gå til gearkasse. Då blir gearkassen ødelagt..... Har det forresten vore skifta kjølevæske? Då kan det jo vere så enkelt som at det har vore luft i systemet, og etter kvart slepp det ut til ekspansjonstanken, og nivået går ned
  3. Usikker på kva kriterier som genererer denne feilkoden, men kan det tenkast at det er ein ventil/ventilblokk som heng etter nokre dagar uten bevegelse i ventilen?
  4. Det var omtrent 1000 meir enn far min betalte for under 6 månader sidan. Gi meg rammenummeret ditt, så skal eg finne delenummer.
  5. Eg kan ha sagt feil dim på verktøy for å løyse/feste sensoren. Det var kanskje 24mm. Det er ei stund sidan sist eg var borti denne, så hugsar kanskje feil... Kjøpte du ny sensor hos BOS? Kva var prisen?
  6. Pass på å ikkje søl adblue på lakken. Viss du sølar må du skåle vekk med vatn.
  7. Adblue må du fylle med jamne mellomrom. På min Vito 119 fyller eg ca 5 liter per 3000 km. Eg veit ikkje kor påfyllinga er på din bil, men burde vere ein blå liten kork ved dieselpåfyllinga. Enklaste og billegaste er å fylle frå pumpe på bensinstasjon. Ca 7-8 kr/liter.
  8. Inni viskermotoren er det ein haldekrets som blir aktivert av ein puls frå hendel/bryter/regnsensor. Når viskeren er tilbake til parkeringsposisjon, blir det brudd i haldekretsen og viskaren stoppar, viss ikkje den har styrestrøm. Det høyres ut som det er problem med denne haldekretsen. Det kan vere at motor må skiftast. Einaste måte å finne det ut på er å opne motoren og sjå.
  9. Og viss den mekaniske låsen aldri har vore brukt, må du kanskje spraye inni litt smørning for å klare å vri den rundt. WD40, eller lignande
  10. Exhaust back pressure sensor er berre å bytte først som sist, dei har si levetid, kostar nokre hundrelappar hos BOS. Når denne sviktar får du symptom som du skriver. Den andre kjenner eg ikkje, men det kan og vere følgefeil av den første. Back pressure står på eksosen på motoren, men usikker på kor på din bil. Den er på bil med DPF. Slik ser den ut: https://www.eurodel.no/sensor-avgasstrykk-metzger-0906274?utm_source=shopello_no&utm_medium=cpc&utm_campaign=shopping&utm_term=diverse-459&utm_content=Cj0KCQiAkKnyBRDwARIsALtxe7jB42uZVGjL0mqqZunf3yjvetXMONtpfahP7w9Z5iEcpl0Gxd8FXz0aAodBEALw_wcB&gclid=Cj0KCQiAkKnyBRDwARIsALtxe7jB42uZVGjL0mqqZunf3yjvetXMONtpfahP7w9Z5iEcpl0Gxd8FXz0aAodBEALw_wcB Du må ha 27mm lang sekskantpipe, evt nøkkel, avhengigav tilkomst. Det er forskjellige utgavar av denne sensoren, og dei kan ikkje alltid brukast om kvarandre. Kan sjekke delenummer på rammenummer, om du har langt til nermaste BOS. Den andre kan tenkast står rett på eksoen i samband med DPF, men eg veit ikkje.
  11. Har du sjekka feilkodar? Viss ikkje, bør du begynne med det.
  12. Angåande nedsoting av innsug er det generelt på så godt som alle turbodieselmotorar med EGR, fordi det ikkje er fysisk mulig å unngå når olje og sot blir blanda. Dette er ikkje et problem som oppstår spesielt på denne motoren, men etter ein del tusen km blir det problem på denne, som på dei fleste andre. I tillegg til punkta eg nemner i første innlegg, er dette generelle punkt som gjeld dei fleste motorar, inkludert MB-motorar. Generelt er dårlig bunndrag ofte forårsaka av dårleg luftgjennomstrømning, enten på innsuget eller eksosen, så det er naturlig å starte med å sjekke, uavhengig av kva motor du har. Og på din motor er det nemnte punkt som kan vere begrensande. Hadde eg svart heilt generelt hadde eg vel nemnt DPF og, men det har ikkje du på din bil, og då var jo ikkje det poeng i å skrive. Viss du selfølgelig har sjekka innsug, katalysator, luftfilter og dyser, så ville det vore greitt å nemnte i første innlegg. Fjerndiagnose over internett er dessverre ikkje så lett. Min OM611 hadde et lag på over 1 cm på heile innsida av manifolden... Demonterte og vaska ut alt, ny bil etterpå. Følgefeil med netsoting av innsug kan og vere at spjeld i innsuget har sett seg fast, som, avhengig av posisjon, kan sperre inntil halve innsugskanalen på kvar sylinder.
  13. 229.3 eller 229.5, tenker eg. Mobil1 0W40 er oljen som har vore standard på motorane rundt 2000. Denne har både 229.3 og .5 godkjenning. Automatgear skal ha 236.14 Andre oljer må sjekkast i bevo eller wis. Bør sjekkast mot rammenummer i WIS.
  14. ALLE nyare turbodiesel har problem med nedsoting av innsug. Grunnen til dette er at det alltid vil bli litt olje i innsuget, (frå veivhusventilasjon?) og når EGR opnar, blandar oljen seg med sot frå eksosen. Denne blandinga legg seg på veggane i innsugsmanifolden som ei seig, asfaltlignande guffe. Over tid blir dette så tjukt lag, at arealet i kanalane blir sterkt redusert. Då blir luftmengda du får inn i motoren tilsvarande redusert, som resulterer i dårlegare drag, spesielt på lavt turtall, og mykje svart røyk. Det er lett å sjå om dette er tilfelle. EGR-ventil står direkte på manifold, og det er ein slange inn på ventilen. Ta av slangen og sjå korleis det ser ut inni. Det er nok eit ganske tjukt lag med guffe der.
  15. Bilen har vel gått sine mil, så då er det ikkje utenkeleg med tett katalysator, tett innsugsmanifold, tett luftfilter, nedsota dyser, osv.. Då blir ein kvar motor litt daff på lavt turtall.
×
×
  • Create New...