Jump to content

Simen Arntsen

Betalende medlem
  • Content Count

    469
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Simen Arntsen last won the day on March 20

Simen Arntsen had the most liked content!

Community Reputation

41 Excellent

1 Follower

About Simen Arntsen

  • Birthday 05/12/1988

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Du skal i alle fall ikkje legge tectyl på rust. Det blir ofte gjort, men det vil fortsette å ruste. Lanolin veit eg ikkje. MB anbefalar Mercasol. Det er bedre enn Tectyl.
  2. Det skadar ikkje å friske opp atte gjengene litt med ein M14x1,5 gjengetapp. Sleit med boltane på eit par hol på min 212, boltane var fine. Drog forsiktig over med gjengetappen, og no går det som om dei var nye 😊
  3. Da ville eg begynt med å måle spenning i lykta, om det er pluss eller minus du manglar. Har du brudd på minusledningen fram til lykta vil alle lysa slutte å fungere.
  4. Det er ein "mutter" med m6 gjenger, ser det ut som. Brukt til å halde på plass eit deksel, teppe, e.l. vil eg tru
  5. Det er nok ganske sannsynlig at du er inne på det der, ja 👍
  6. Det er fleire her som har greie på lys, men dessverre ingen som klarer fjerndiagnose over internett. Eg har tipsa deg om lysbrytaren, har du sett om det er sikringar der? Ellers må du berre begynne i ein ende med måleinstrument og sjå kor spenninga endar...
  7. Uten at eg har vore borti dette direkte, vil eg anta at det er slitasje i overføringa mellom utløyser og pedal, eller i pedalen. Evt at låsemekanismen på pedalen berre treng litt smørning..?
  8. Eg vil tippe i bagasjerommet, gjerne under golvplata. Men ikkje sikkert du har tilleggsbatteri, det er avhengig av utstyrsnivå.
  9. Da ville eg ha prøvd å koble fra batteriet, slik at ting kan nullstille seg..
  10. Kanskje det var så enkelt som dårlig kontakt på batteri, og når du kobla til blei det bra. Ellers kan det å koble frå spenning løyse mange rare problem..
  11. På 210 er sikringane til utvendige lys i lysbryteren. Viss det er likt på 203, finn du dei ved å opne dekselet på sida av dashbord når du opnar førerdør. Dette er veldig vanskelig å feilsøke uten å ha måleinstrument, koblingsskjema, diagnosemaskin og kompetanse..
  12. Har ikkje 211, men kan ikkje forstå at det ikkje skulle gå an. Holder du inne knapp, eller får du berre +/- 30 min for kvart trykk?
  13. CAN står for Controller Area Network, og er eit nettverk som går rundt i heile bilen. Det er ikkje slik at det er berre ein dings å bytte ut. Alt av elektronikk i bilen din kommuniserer i lag over 2 ledningar. Feil på ein modul kan føre til at denne sender forstyrrelsar på desse to ledningane, som andre modular oppfattar som kommandoar, f.eks slå på lys. Derfor er det ikkje heilt enkelt å feilsøke. Du må finne den modulen som lagar krøll på nettverket......
  14. Oppvarming vannsirkulasjonspumpe høyres ut som elektrisk sirkulasjonspumpe for restvarme og/eller parkeringsvarmer. Det høyres litt muffins ut, ja. Feil på ein styreenhet som er tilkobla CAN-bus kan forårsake ein heil del uforklarlege feil, som kan vere ekstremt vanskelig å spore. Du kan prøve å koble batteriet av, lat det vere frakobla et minutt eller 2, og koble til. Da får du tilbakestilt alt av modular, og dei startar på nytt. Det kan hjelpe viss det er noko som har hengt seg opp i forbindelse med lav spenning. Ut over det er det vanskelig å sei kva det
×
×
  • Create New...