Jump to content
Mercedes-Benz Entusiastklubbs forum

Simen Arntsen

Betalende medlem
  • Content Count

    87
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About Simen Arntsen

  • Birthday 05/12/1988

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W447 har OM651, W639 har OM646 eller OM651, avhengig av årgang.
  2. Viss det er W447 (2014-) så er det 111, 114, 116 og 119. 111 er berre tull. 114 og 116 er like, forskjellig programvare. 119 er og lik, men anleis turbo og programvare, større bremser (må ha 17" felg) og adblue
  3. Er ikkje kjent med dette direkte, men om det er lekkasje på egr eller intercooler, skal det ikkje bli så mykje olje på motor. Turbo derimot har olje, men då burde det vere synleg på/rundt turbo. Men det er ein oljekjøler som kan leke, som ikkje er heilt uvanleg, er det sjekka? Det kan høyres ut som verkstaden du har brukt ikkje kan mykje om denne bilen/motoren, så vil anbefale å ta den til eit MB-verksted, dei finn/rettar gjerne slike feil mykje raskare... Viss bilen går i nødmodus er det ikkje så mange måtar å finne ut av årsak. Då må det takast diagnose, og helst med MB-utstyr, og i alle fall av nokon som kan MB.
  4. 325.0 er normalt på denne årgang, men må kanskje sjekkast mot MB-system. Verdt å merke seg at Febi har ingen væsker som er godkjent av MB (men dei er kanskje like gode som dei som er) Søk på bevo etter 325.0, så får du opp godkjente væsker. Der står det og kva væske du faktisk skal ha (muligens under 320, eller eit anna litt lavare nummer)
  5. Det kan vere ballasten, eller ei dårlig kontakt. Det kan og vere pære, sjølv om den ikkje er blitt synlig rosa. Eg veit ikkje kor lett det er å komme til ballast, må vel kanskje av med støtfanger? Pærene bør vere ein enkel sak å bytte om for å sjå om problemet følger pæra. Viss problemet ikkje følger pæra, ville eg begynt med å gjere det same med ballast.
  6. 4 knappar på rattet? Har ikkje du 4 piler, ok og tilbake på venstre side, telefon, volum og talekommando på høgre side?
  7. Kan ikkje hjelpe deg med problemet, men ny brukt får du sikkert tak i frå høgger. Viss du skriv rammenummeret ditt, kan eg finne rett delenummer. Men om du ikkje har prøvd å koble av batteriet, ville eg prøvd det først, for å tilbakestille (minimum 1 minutt, gjerne litt lenger). Det kan vere så enkelt som at den har hengt seg opp i programvare.
  8. Ser ut som bilen har oljekjøler uansett, så lenge det er automatgear. Som Sven Håkon skriv, er det ei kraftigare vifte på bil med hengerfeste. Den er 600 W, den du har er 400 W.
  9. Sjølv om bilen ikkje har hengerfeste, er eg ikkje sikker på om det betyr at den ikkje har oljekjøler. Skriv gjerne rammenummeret ditt, så går det an å sjekke i delekatalog.
  10. Kor langt har bilen gått? Har den partikkelfilter? Viss bilen har dpf, kan dette vere ganske tett, det drar opp forbruket. Innsugsmanifold kan og vere "tett" pga sot frå EGR, som heller ikkje er optimalt for forbruket. Og katalysator kan vere tett.. Skift av luftfilter, motorolje og gearolje kan og hjelpe på forbruk. Dyserens kan hjelpe. Felles med alt nemnt over er at det gjer til at motoren må jobbe hardare enn den skal, og då går forbruket opp..
  11. Det var høgt... Min E350 4M brukar mindre på langkjøring. Min gamle 2001 E220CDI er ned mot 0,6 på langkjøring.
  12. Viss bilen din ikkje har oljekjøler for gearkasse, er det absolutt anbefalt å ettermontere det, dvs skifte radiator, for ikkje å kjøre grarkassen for varm. Så må du vurdere om du vil ha fast eller avtagbar krok. Dei fleste fester som blir selt av seriøse verksted/forhandlarar burde vere greitt å bruke.
  13. Garanti skal gjelde, sjølv om andre enn merkeverksted blir nytta. Det som er viktig er at det blir gjort i samsvar med krav frå MB... Altså skifte det som skal skiftast, bruke kun MB-Approved olje, og dokumentasjon på at det er gjort rett. Skifteintervall reknar eg med er 4år/50000km.
  14. Var dessverre ikkje kar til å finne noko nyttig.. Generelt ikkje så lett å finne rett elskjema, men fekk opp mange som ikkje er å stole på er rett til denne bilen (fekk opp mange til nyare bil ma).
×
×
  • Create New...