Jump to content

Simen Arntsen

Betalende medlem
  • Content Count

    405
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Simen Arntsen last won the day on January 23

Simen Arntsen had the most liked content!

Community Reputation

34 Excellent

1 Follower

About Simen Arntsen

  • Birthday 05/12/1988

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Du får i alle fall svar på kvifor bilen melder om feil på systemet. Så blir det lettare å feilsøke ut frå det..
  2. Vanlig bremsesystem på denne, så ingen ting spesielt. 211 2002-2006 har SBC, som krev andre arbeidsmetodar. 212 luftar du på vanleg måte. Uten lufte-/fyllemaskin er det å fylle opp beholder, koble på oppsamler på lufteskrue, og trykke på bremsa til det er tomt for luft. Det skal alltid vere bremsetrykk på så lenge lufteskrua er open. Hugs å etterfylle beholder 1 liter dot4+/dot5.1 skal holde til heile systemet.
  3. Det høyres ut som luftfjæringa er i orden, men at støtdemparane er sett til hardaste innstilling.. Les ut feilkodane, så får du nok svar
  4. Bruk avmineralisert og gjerne avionisert vatn til å blande ut konsentrat. Kondensvatn f.eks frå tørketrommel er veldig bra. Filtrer vatnet, f.eks gjennom kaffifilter eller lofritt tørkepapir i ei trakt, viss det kan innehalde partiklar/rusk
  5. Sidan du skal skifte kjølevæske uansett, så kan du ta ein rens med sitronsyre. Sjå dette, som eg fekk av Simen Malerbakken i samband med skift av kjølevæske på min bil (der det og var raud væske) "Du må ikke blande de kjølevæskene. Er det G12 på bilen så vil det bli grøt og du må bytte motor etterpå, og varmeapparatgregister. Dette må 100% helt skylles ut før ny væske helles på. Vi har evt blandbar væske om du ønsker det. Siden det er feil væske på bilen vil det kunne ha skadet topplokket, det er i aluminium, og vil ta skade av feil kjølevæske, den røde er i utgang
  6. I følge bevo skal OM651 før april 2014 ha 325/326.0, som vanlegvis er blågrønn https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/320.1_en.html https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/325.0_en.html Forskjellen på 325 og 326 er at 325 er konsentrat, 326 er ferdigblanda. Viss du ikkje veit kva som er i motoren i dag, bør du skåle godt gjennom med reint vatn. Viktig å få med varmeapparat, radiator og dieselvarmer. Dvs motor må køyrast driftsvarm, og varme på full guffe i varmeapparat. Du må ta fleire runder med reint vatn, til alt rosa er vekke.
  7. Det er ein magnetventil i gearkassen som gjer at du får direkte overføring frå motor, altså ingen "sluring" på converter. Det hender seg at den må skiftast, og det er ein relativt grei sak. BOS kan fint feilsøke ved deaktivering av denne
  8. Du klarer fint å tappe ned batteriet på den perioden, viss du har mykje start i forhold til kjørelengde, bruk av webasto, varmeapparat og det er kaldt. Så ikkje sikkert det er problem med batteriet, sjølv om det skulle ha lav spenning..
  9. Kanskje termostaten på motoren er gåen, dvs den stenger aldri 100%. Dette er helt normalt, og då kan det ta veldig lang tid å få opp temp på motor. Uten skikkelig temp på motor, blir det mindre effekt i varmeapparatet og, så eg ville begynt med termostaten..
  10. Evt finn på ebay eller høgger. Det er vel ikkje Webasto i 639, men Eberspächer
  11. Med rett diagnoseutstyr kan kvar enkelt komponent tvangskøyrast, og altuelle verdiar kan lesast ut, og det blir mykje lettare å finne ut kor det eventuelt er feil. Viss ikkje verkstad klarer å finne ut av det, manglar dei godt nok utstyr eller kompetanse.
  12. Kanskje det ligg ei blokkering i programvaren. Vil anbefale å teste med diagnoseutstyr.
  13. Hjelpe å vere litt tolmodig Bilen er levert 29.04.2010 med kode 800. Så det er ein 2010-modell. Og den er levert ny til Norge.
  14. Smil og ver glad for at driten ikkje fungerer 😆 Har du sjekka systemet med diagnose? Kan tenke meg at det er mange faktorar, som berre er mulig å teste i programvaren..
×
×
  • Create New...