Jump to content

T.Vårlid

Members
  • Content Count

    1,932
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

T.Vårlid last won the day on September 25 2019

T.Vårlid had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About T.Vårlid

  • Birthday 08/14/1984
  1. På W126 skiller det mellom prefacelift & facelift når det gjelder dette hydrauliske understellet. Ingen av disse må sammenlignes med SLS da det ikke er fjærer, kun trykkrør. Preface hadde likt som W116 med høyderegulering. Facelift hadde i tillegg muligheten til å "stramme opp" understellet med en knapp på dashbordet. Utover det så senket bilen seg 30mm samt strammet seg opp når enn passerte 120 kmt. Enig med Stian, hydrolikksystemet blir i all hovedsak dømt nord og ned av han som leverer inn bilen og får en fet giro etter besøket som han ikke hadde lyst på.
  2. Ja det er "mulig" å fjerne, men ikke å anbefale da både kjøreegenskaper og bruksverdi blir være. Bruk heller litt tid på å få greiene til å fungere!
  3. Så så gutter, den gikk til en som vet å sette pris på akkurat denne bilen!
  4. Jeg har denne ligende pluss en i deler, noe ettermarkeds ettellerannet, men er helt nytt!
  5. Med fare for å gjenta meg selv; Dæven for en bil
  6. Altfor dårlig innsats Stian, da jeg dundret nedover Sverige i venstrefeltet med vogn bak på 230'n endte forbruket opp på 2,4 l/mil
  7. Liker at du pusher på Syver For min del er det revisjonstans i W123 avdelingen desverre, dagen kommer nok da den står for tur også! Gleder meg til å få sett W123'n din en dag Syver!
  8. Aldeles nydelig bil, bringer minner om min første 126 som var ganske lik, men langtfra så pen som din! Legger ved et bilde, slett om det ikke passer.
  9. Ser ut som å være fantastisk flotte biler begge 2, meget godt jobbet Syver!! Sikler ofte på bilder her i tråden din, faktisk er denne tråden det som gjør det fristende og logge seg inn på forumet! Lysten på en S123 stiger for hver gang jeg snoker her
  10. Dominos i Sandnes e vel den me Ikea som me har vært på før??
  11. Ingen stor jobb nei, sitter en mutter inni der som holder greiene på plass, ut med den og på med det andre krysset. Det gjelder og ikke stramme for hardt ved montering, husker ikke nm i hodet men det finnes vel en plass. Kan lønne seg med ny mutter da denne skal sikkres med å banke inn en flik for sikrkring.
  12. Bare å bytte over krysset fra en 123 diff det Syver, det gjorde jeg da jeg monterte 126 diff
  13. Håpet at hjulene var forbedret på denne versjonen (184hk), men det ser jeg først når jeg åpner. Har kjede/strammer og glidere liggende til dette.
  14. Siden jeg ikke er 100% sikker på fremgangsmåten enda så har jeg ikke åpnet opp og sett etter.
×
×
  • Create New...