Jump to content

GauteBL

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. https://www.mbentusiastklubb.no/forum/topic/10725-e_s-e36-amg/ Her tror jeg en av gameltradene på bilen er. Sent fra min P028 via Tapatalk
  2. @Frode km standen er litt over 300 000. Sent fra min P028 via Tapatalk
  3. @Frode Bilen står i trøndelag. Kjenner ikke bilens historie i detalj. Det var en gang en tråd om den på forumet. Jeg vill bytte den i en bil som funker til langkjøring med gode sommer og gode vinterdekk. Du får nesten bare komme med bud på bilen. Sent fra min P028 via Tapatalk
  4. Jeg tok ut dørkmattene av bilen på bildene slik at dere skulle få se rustutviklingen der. Det er helt metall der så det er ikke behov for rustsveising. Sent fra min P028 via Tapatalk
  5. Hei. Dere som har vært på dette forume en stund kjenner muligens til denne bilen. Jeg kjøpt den i 2010 eller 2011 og hadde store planer for den. Den var rimelig angrepet av rust på det tidspunktet, særlig i fronten. I 2012 kjørte jeg fram tilbake til Finnmark fra Trondheim. Det endte med at en rein måtte bøte med livet og fronten ble litt skadet. Jeg tok da avgjørdelsen om å dra ned til polen å få bilen reparert, rustsveiset og hellakkert. Jobben tok en god stund men jeg ble fornøyd med resultatet. Noen år senere ble jeg plaget med at motoren bare stoppet plutserlig og tilsynelatende uten g
  6. Litt flere bilder. Sent fra min P028 via Tapatalk
  7. Legger ut bilder først så kommer mere tekst etter hvert. Sent fra min P028 via Tapatalk
  8. Fargen er blå, hentes i Trondheim Sent fra min P028 via Tapatalk
  9. Hei. Lurer på om jeg må av med hele innsugsmanifolden for å skifte oljefilterhuset på en m104??
  10. Sjekket releet til bensinpumpa og det fungerte, men når jeg målte spenningen inn på releet var den bare 7,7 volt. Er det normalt? Jeg lasket pumpa så den startet og prøvde og starte og etter en stund startet bilen. Når jeg så satte i releet igjen startet bilen da også. Skal det være 12 volt inn til releet eller???
  11. Har sjekket gnisten og den er ok. Kan det være bensinpumpa som er deffekt og hvordan sjekker jeg i så fall den??
  12. Startmotoren går rundt, men den starter ikke. Instrumentene i instrumentpanelet slukker ikke slik som de pleier og det "klikker" i spjellhuset når jeg setter på tenningen. Noen som vet hva det kan være?
×
×
  • Create New...