Jump to content

larsianer

Betalende medlem
  • Posts

    304
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

larsianer's Achievements

0

Reputation

  1. Har en w213, som det ser ut som det er noe feil med internett, jeg får beskjed når jeg kobler meg opp på hotspot, at det ikke er internett er det noen som har et tips, på hva jeg må gjøre for å starte feilsøk Har en sds, med 2016 software, men er en 2017 w213 jeg har
  2. Har inne en delebil med memory seter, og mine seter er ødelagt, er det mulig å få memory setene til å virke, jeg vet jeg må skifte dørpanel, men jeg lurer på om jeg må skifte ledningsnett??? kode den om skal nok gå fint, da jeg har sds. Er en w211 220cdi 2008mod win:WDB2112081B281033
  3. noen som vet hvordan jeg finner passordet for å få startet regenereringen på das/sds, på special functions`?
  4. den velger automatisk bil, så åpner xentry das, nesten samme meny som w211.. den vil fortsatt ikke regenere while driving, så jeg må finne ut av hvor jeg force regen
  5. har hold på med xentry i et par år, hvordan tar jeg kort test?? kan dette være rett plass å starte regenerering, jeg er i sim mode nå
  6. finner ikke ut på xentry/sds hvor jeg starter regenerering, noen som kan guide meg, chassie nr er: WDD2210221A255128 tingen er at den vill ikke starte å regenere while driving, så jeg må gjøre det manuelt, i developer mode (trur jeg), sånn var det iallefall på w211 Noen som har oppskrifta, jeg kan teste det ut i sim
  7. ja, mente å huske æ hadde masa om akkurat det før, men æ har skifta så mye på den bilen, at det går litt i surr for meg. er den armen 2 delt??
  8. jeg har funnet foringene løs, men er det noe problem å skifte dem? da det ikke er noe dele nr på selveste foringen? armen er i aluminium, og det burde da gå og varme den litt opp, for så å presse den ut?
  9. står på en gul lapp, ved ledningen til lysene, at dem kan bli ødelagt, ved å kobles til uten transformator, jeg har en som jeg fikk med, den er step up til 24 volt. er det noe måte jeg kan måle om dem tåler 12volt? så jeg antar jeg må bestille 2 stk step ups, da en til hvær side, og evt en motstand, men jeg trenger litt inputs, for å regne dette om!!!!
  10. Fikk tak i et par brukte DRL lys (tåkelys), jeg ønsker å koble dem på de orginale kontaktene, men de DRL er 24volt, og da trenger jeg en step up, og kanskje en motstand for å få dette til å virke da jeg ønsker å ha orginal funksjon på den, altså tåkelys, og hjørnebelysning(blinkelys) Noen tips hær til omformer, og hvordan moststand jeg skal bruke
  11. når merca er varm, og jeg stopper den, for så å starte den igjen, så dør den hvis jeg putter den i drive, eller reversj, den hoster også når den går på tomgang, det kjennes ut som den går på 3 sylindre, pga at den vibrerer, og misterturtall, den ramler ned på ca 3-400 RPM, for så å gå opp til 800/900, så ramler den, putter jeg den da i gear, så stopper den, ingen feilkoder på noe som helst legger ved bilde av dysene, er dette rett, er det andre plasser jeg kan gå for å ta en dyse sjekk?? Jeg tenker dyser, pga at jeg skifta motor, og den hadde grusom dyse kakling i den ene dysa, måtte la den gå ei stund, før den klarte å komme på alle sylinderene, og jeg fikk code 204b check smooth engine running. cylinder 2, på startup Noen gode tips?
  12. yea, fikk start, men den går på 3 sylindere, høres ut som det smeller i den ene dysa, klikk klikk... må vel opp med staren å sjekke
  13. oki, skal prøve hadde lite strøm, så lader nå! surklet en del ja
  14. har skiftet motor på en w211, 220cdi 2008 mod, men jeg får ikke diesel fram til dysene, er det noen framgangs måte på dette??? eller skal jeg bare løsne røret til den bakerste dysa, og file til jeg får diesel dær?? evt er det noe man kan gjøre med en star???
  15. ja, gikk fint å løfte den ut med gearkassa på, men måtte tappe den for olje for å klare det med 1hånd
×
×
  • Create New...