Jump to content

L.Teksten

Betalende medlem
  • Posts

    314
  • Joined

  • Last visited

L.Teksten's Achievements

0

Reputation

  1. Min røde s123 er nesten like høy som den Service vogna. Mener at det kan være noe med at den er ny i Norge som Varebil.
  2. Veldig spent på hvordan det blir. Må bare få samlet opp litt mere stasj så tenker eg morroa kan begynne Bare jeg som likte dem nye plakatene på Esso? Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Den røde har jeg vel kjørt circa 700mil fra April til september Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Dette ble jeg veldig nyskjerring på [emoji848] men viss bærearmen er bredere kommer fjær/demper feste være på samme linje eller er det kanskje bare helt ute ved navet det er bredere. Mmm ble veldig nyskjerrig nå [emoji2] Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Den der var kledelig! [emoji108][emoji106] Har vært borti at clutchpumpa på pedalen på 123'n min har ryket nå for 2 gang. Mistenker at justering til vandringen på pedalen er problemet. Muligens at den går for langt inn og ryker pakningen. Er bare en teori jeg har fått Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Jo takk for det Syver. Ja har blitt litt svak for den røde. Blir montering av pumpe og diverse på den i vinter så er veldig spent på hvordan det fungerer hvor stor pumpe hadde du Henning? Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Hvis du leser teksten litt bedre syver så stod det at jeg raset clutchen på den og da byttet jeg motor i samme slengen siden den som stod i fikk en rar bankelyd i toppen. Stod ute 1 dag pga grundig vask i motorrommet. Har bare 2 T-modeller og faren min 1 så har vell ikke kjøpt opp alt Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Slenger med litt diverse bilder Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Har vært lite altiv på forums fronten så tenkte å komme med en liten oppdatering. Har dessverre solgt w124 som ble solgt til en kompis som tar godt vare på den. Den røde 123'n raset jeg clutchen på i sommer og byttet motor i samme slengen til 617.952 Har også tatt til innkjøp av en 123 300 Turbodiesel som var helt grei. Men ingen glansbilde så blir bruksbil året rundt ellers så har jeg blitt bitt av bastillen og kjøpt meg Dieselmeken pumpe så den røde 123'n blir prosjekt i vinter. Skal prøve å holde dere oppdatert så godt som mulig Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Ja så stikkakselene passer ikke over?
  11. Morro og følge med Henning med så bra framgang som du har 👍 Er heile bakvogna fra 126 med diff og aksler? Passer rett på?Lurer på om jeg må få 126 diff i min egen siden den skal skremtes opp litt 🤔
  12. Hallo. Lurer på om noen vet om det er noe verdi i en Mercedes 608D Crew Cab med plan og lemmer. Bilen starter og går men må Eu godkjennes og litt diverse. Kan få kjøpt denne Bilen (Lett-Lastebil) og lurer på om det kan være noe verdi i noe slik. Mvh Lars Teksten
  13. Var en 280TE amg som var eid av en "Klubbsjef" ellerno. Den var fin men noe sliten. Var en drøss med sedaner og endel coupeer. Minst var det stasjonsvogner og bare 3 Turbodieseler Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Nja. Handlet meg en reparasjonsbok for w123 Diesel Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. Er vell på tide med en liten oppsumering av turen. Beklager for sein tilbakemelding. Turen var kjempeflott! 2 kvelden når vi ankom hotellet så reiste vi ut med "klubben" og satt til bords med endel tyskere og kom i huggelig prat. Vi bestemte oss for å slå følge med ein fra sveits som hadde en utrolig fin 300TDT ( Var kun 3 turbodieseler på treffer) på cruisingen dagen etter. Når vi var ferdig med middagen ble det en liten barrunde på hotellet der vi kom i prat med 2 hyggelige oslo karer som hadde hver sin utrolig fin 123. Cruisingen dagen etter var veldig fin og der ble det sammling av alle bilene og hyggelig prat sammen. Så tok turen tilbake til hotellet der det ble en fin middag og "Klubbmøte" så alt i alt var det en fortreffelig helg som vi planlegger også å ta til neste år Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...