Jump to content

HåvardR

Betalende medlem
  • Content Count

    447
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About HåvardR

  • Birthday 01/10/1994

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Har ein 2000mod w203 sedan som har problemer med sentrallåsen. Bilen reagerer på nøkkelen med at ein hører eit klikk fra bagasjerommet. Av og til kvitterer bilen med å blinke med blinklysa 1 gang når eg låser opp og 3 ganger når eg låser (som den skal). Dette skjer ikkje alltid. MEN bilen låser seg verken opp eller igjen av den grunn. Lås/lås opp knappen i dashbordet virker en sjelden gang, men stort sett ingen reaksjon. Det som derimot skjer er at det er ein klikkkelyd kvart 10. sekund fra alle dørlåser. Dette skjer uavhengig av om nøkkelen er i tenningen eller ikkj
  2. Svært interessant funn idag etter å ha fikla vidare i STAR. Eg gjekk inn på EZS og initial setup og fekk sjå(og kunne endre) på lagra koding. Her fant eg ut at bilen trudde den var i USA, at den hadde utstyrskode 450 TAXI(noko den ikkje har). Keyless go, TELE AID, Automatgir osv var haka av som PRESENT. Når eg endra og korrigerte alt korrekt og lagra det heile begynte ting å virke. No har eg ingen feilmeldinger i displayet, alt fungerer og er ok der. Einaste feil eg har endå er sentrallåsen som kødder. Når eg trykker på lås/lås opp på nøklene hører
  3. Takk for svar! Eg og tenker litt i den retninga. Og mine første tanker er enten tenningslåsen (EZS) eller instrumentpanelet. EZS pga det er ein kjent sak at dei ryker og pga forrige eiger opplevde at den ikkje registrerte nøkkelen siden han ikkje fekk vridd om nøkkel(låg og feilkode på autorisasjonsfeil mot nøkkel lagra, men den har ikkje komt igjen). Instrumentpanelet pga feilemeldinga som kjem i display av og til "instrument cluster faulty" (men det virker funksjonsmessig som det skal) Korleis kan eg teste desse? Er det nok at eg kobler ut Instrumentpan
  4. Feilen viste seg å være bremselysbryteren!
  5. Hengerfeste på 211 stasjonsvogn passer IKKJE på sedan. Blant anna er armene som går inn i rammevangene anerledes. Dette fekk eg smertelig erfare når eg kjøpte brukt originalt fra ei stasjonsvogn og sto med skjegget i postkassa når bakenden på bilen var demontert og driten ikkje passa... W203 passer det over mellom stv og sedan. Å montere elnettet til hengerfeste kontakten på 211 er ein leik om ein bruker originalt eller kjøper "bilspesifikt" av f.eks haagen.no og er absolutt ikkje noko ein trenger å bekymre seg for. Enklare og kjappare å montere det enn hengerfeste i seg sjølv
  6. Hei, Har kjøpt ein 2000 mod w203 med m111 i som er eit juletre i instrumentpanelet. Begynner med at selger opplevde strømtom bil og satt den på lading. Sentrallåsen virka plutselig ikkje og han satt nøkkelen i døra og vridde om for å åpne, då gjekk alarmen. Når han forsøker å sette nøkkelen i tenningslåsen er det ikkje mulig å vri nøkkelen overhode. Slik har bilen vore fram til eg henta den. Eg satt strøm på bilen, satt nøkkelen i og vridde om, vipps starter bilen, flott! Problemet er at eine feilemeldinga som kjem i panelet er rødt og sier "Emergency
  7. Endelig fått sommarhjul på den eine bilen og da måtte nyanskaffet Mercedes luftmåler testes for anledningen 😁
  8. Eg har lurt på om dette er mulig eller om dei kan sjå at skilta ikkje er fra SVV?
  9. Eg har ein w123 der EUen er gått ut og bilen trenger veldig mykje stell før det er håp om å gå godkjent den. Bilen har dei originale skilta fra 1984 og eg ønsker av den grunn ikkje å levere inn skilta da dei kommer til å bli makulert før eg får godkjent bilen og kan hente ut skilt igjen. Er det ein lur måte å få avregistrert bilen, men beholde skilta?
  10. Eg skifta xenonpærer på ein w212 for eit par år sida. Etter kva eg hugser var høgresida svært enkel å kome til uten å demontere noko. Venstre side var umulig, der tok eg ut innerskjermen (gjort på 2 minutter så vel verd det) og då er det kjempegod plass. Eg skifter alltid pærene i par uansett. Ryker den eine pæra så ryker den andre også innen rimelig tid.
  11. Eg pleier å bruke dyserens ved bytte av dieselfilter 1 gang i året (Ca kvar 30-35 000km). Når eg skifter dieselfilteret heller eg dyserensen i filteret, starter bilen og lar den gå 10-20 sekunder, stopper og lar den stå 10-15 min før eg starter og lar den gå nokon minutter. Denne måten skal i teorien la dyserensen jobbe i systemet, om det har ein bedre effekt eller ikkje kan eg ikkje garantere. Eg bruker Tunap sin rens med god erfaring.
  12. Har du fått orden på dette? Om ikkje så har du 2 valg for å få den nye spilleren til å fungere; 1. Du må hente + strøm til den, f.eks via sigarettenneren. Eller 2. Du kan bruke eit canbus adapter som dette; https://bilradiospes.no/produkter/bilstereo/bilspesifikt-tilbehor/can-bus-rattadaptere/can-bus-rattadaptere/ctsmc006.2 Fordelen med å bruke det adapteret er at du kan få multifunksjonsknappene på rattet til å virke mot spilleren (volum og skifte sang). I såfall treng du ein liten kabel til fra det adapteret til spilleren (krever at spilleren du har kjøpt støtter denne
  13. Dette er ikkje noe man "mekker til selv". Dette er snakk om å montere originale Mercedes deler laga for bilmodellen. Alle delene kan kjøpes originalt hos Mercedes, men det leveres vel ikkje som eit komplett kit. Kommer du derimot med alle delenr og antall kan dei bestille det til deg, om dei ikkje ønsker å finne dette selv. Hos autoroyal kan du bestille alt som en pakke, alt originalt Mercedes ned til minste popnagl. https://www.autoroyal.no/shop/productDetails.aspx?ProductId=737&catalogDirectoryId=784&menunode= W211 karosseriet er klargjort for montasje og einaste feil man k
  14. Det var det eg tenkte meg. Eg har tilgang til WIS, men mine kunnskaper i programmet strekker seg ikkje lengre enn å finne enkle rep instrukser. Korleis kan man hente ut servicearket ut fra servicekoden til bilen?
×
×
  • Create New...