Jump to content

Simen Malerbakken

Betalende medlem
  • Content Count

    1,032
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Simen Malerbakken last won the day on December 11 2020

Simen Malerbakken had the most liked content!

Community Reputation

7 Neutral

About Simen Malerbakken

  • Rank
    Styreleder
  • Birthday 04/01/1977

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Fjærsylinder ønskes kjøpt. Jeg ønsker å kjøpe en fjærsylinder / demperbein til S210 bak. Hydraulikksylinderen har følgende delenummer A210 320 27 13 eller A210 320 09 13 Den er produsert av ZF Friedrichschafen og selges også som Sachs 102 420 Er også interessert i høyre hovedlykt fra bil med kode 612 Hovedlampen har delenummmer A210 820 22 61 eller A210 820 34 61 Den produseres av AL( Automotive Lightening) for Bosch og Hella, og jeg er like interessert i de. Hella nummer er 1D9 007 380-061 Som piratdel fra DEPO da har den delenum
  2. Har en komplett delebil, men du må skru den av selv. Står på Heggedal i Asker.
  3. Jeg vet ikke hva som er hensikten din med å rakke ned på de avtaler og de ordninger vi i klubben har laget for deg. Men det er alltid lov å være medlem i de organisasjoner / foreninger en selv ønsker. Klubben jobber hele tiden med å forsøke å lage gode avtaler for medlemmer. NAF er en organisasjon som ikke lenger jobber for bilister, men for trafikanter, de har selv vedtatt at deres oppdrag ikke lenger er å være en bilistorganisasjon. Når så KNA strekker ut en hånd og ønsker et samarbeid så vil vi naturligvis forsøke å samarbeide med dem. At dette ikke er godt nok for deg, er trist, vi g
  4. Kjære medlem. Først av alt God sommer! Ved en feil ble kladden sendt ut til alle, men det er mye ny og viktig informasjon her som ikke var med sist, les derfor hele, også denne gangen. Endelig kommer herlige varme dager med nydelige biler. I skrivende stund har vi gjennomført en Drive-Out til vakre Voss, med historiske Fleischer's hotell flotte opplevelser som Vøringsfossen, Måbødalen, Hardangerbrua, Stegastein, Snøveien, Lærdalsøren Hotell, Lærdalstunellen, Aurlandsdalen og hardangervidda over til Hol. Vi har også hatt gleden av å bo to netter på det nylig igjenåpnede Pers Hote
  5. Slangen du ser her er til et overløpsrør, det er når trykket i kjølevæsketanken er over det på lokket angitte trykk så kommer vannet ut her. På noen biler er dette ledet til en tank, på andre er det bare rett ut, spørs hvaslags bil du har. Det kan være skadelig å kjøre med forlite kjølevæske, den skal ligge i nærhetne av maks når den er kald.
  6. Vel MBE sin forsikringsavtale er bedre enn NAF sin, så.... KNA er en bilistorganisasjon, NAF er en trafikantorganisasjon, det er den støste forskjellen. Selv ville jeg alltid vært medlem i en bilorganisasjon, det er mer for bilfolket. Forrøverig er det vel sånn da at MBE medlemskapet gir deg bedre fordeler, og sammen med veihjelp og drivstoffrabattene til KNA så er vi best på fordeler. Jeg gir i alle fall alltid pengene mine til bilistene fremfor syklistene.
  7. Beklager lang responstid. For å bli medlem i KNA med klubb i klubb fordeler så skal du melde deg inn og oppgi vår kode. Mer om dette finner du under medlemenes sider her
  8. Mercedes-Benz Entusiastklubb inviterer til 20 års jubileum og Landstreff 2020 Mercedes-Benz Entusiastklubb har gleden av å invitere deg til vårt jubileumstreff Landstreff 2020. fra 21.08.2020 - 23.08.20202 skal vi igjen gjøre Gol til et av landets største Mercedes-Benz steder, og du er selvsagt invitert. Mercedes-Benz er i år 134 år, og som verdens eldste bilprodusent har de mer erfaring, og lenger historie enn noen annen. Vi skal feire både deres og vår historie, sammen med deg på Gol. Jeg gleder meg til å se deg og dele vår entusiasme.
  9. Emne Drive-Out til fantastiske Voss! 19-21 Juni. Medium e-Post Avsender Simen Malerbakken e-post Melding Hei, alle sammen , her kommer litt om vår Drive-Out til herlige Voss. Vi skal besøke fjell og fjorder i vakre Norge, oppleve bratte fjellsider, og lange tuneller. Vi skal kjøre igjennom nordeuropas lengste tunell, opp bratte fjellsider, snirkle oss langs smale fjelloverganger og kjenne herlig natur helt inn på kroppen. Som om ikke det var nok skal vi bo
  10. Hei alle sammen og beklager sent varsel. Det er gått en tid siden sist driveout og jeg tenkte det kunne være hyggelig med en ny driveout. Denne gangen Drammensfjorden rundt. Det blir kun kjøring og ingen sosialisering, men en måte å gjøre noe annet. Alle blir i egne biler, og går ikke ut av bilen. Dersom det er ønsket å ta bilder avtal dette over Zello og vi går ut en og en. Selv om det fra Torsdag gis åpning for 50 personer så forholder vi oss til de gjeldene reglene og vi ber derfor alle om å respektere dette. For å i vareta det sosiale vil jeg anbefale alle å laste ned a
  11. Hei alle sammen og beklager sent varsel. Det er gått en tid siden sist driveout og jeg tenkte det kunne være hyggelig med en ny driveout. Denne gangen Drammensfjorden rundt. Det blir kun kjøring og ingen sosialisering, men en måte å gjøre noe annet. Alle blir i egne biler, og går ikke ut av bilen. Dersom det er ønsket å ta bilder avtal dette over Zello og vi går ut en og en. Selv om det fra Torsdag gis åpning for 50 personer så forholder vi oss til de gjeldene reglene og vi ber derfor alle om å respektere dette. For å i vareta det sosiale vil jeg anbefale alle å laste ned a
  12. Kjære medlem, det er en spesiell situasjon vi befinner oss i, mens nasjonen prøver aktivt å begrense utbrudd av COVID-19 har vi måttet gjenomføre dramatiske tiltak. Tiltak som begrenser den individuelle friheten til hver enkelt av oss. Mercedes-Benz Entusiastklubb er også en del av dette, og når storsamfunnet setter sterke begrensninger for å redusere smittefaren er det viktig for oss som klubb å etterkomme dette. Først av alt vil jeg rette en tanke til alle dere som er der ute, noen sitter kanskje i karantene, noen i isolasjon, mens andre igjen kanskje har hjemmekontor eller er ute å
  13. Nettbutikken er desverre nedlagt, men ta kontakt med meg så får du rabatter på alle varer du kjøper.
  14. Kom igjen folkens, vi trenger masse artikler, lag og skriv artikler. Bladet blir bedre jo flere som skriver, ditt bidrag er viktig.
  15. La meg quote innlegget da... Overgangen fra Freaken til MBE har tatt mange med seg, men det er noen igjen på freaken enda. Mye av grunnen til at historiene ikke lenger er her er nok at mange av de som skrev dem nå er på FB i stede, dessuten er nok noen av historiene blitt mindre outerte, selv skrev jeg mye på forumene, men har redusert dette mye over de senere årene, hovedsakelig fordi jeg har fått mer å gjøre, og har mindre tid til å sitte å skrive på forumene, da er mange av de mer dynamiske plattformene raskere og enklere i en hektisk hverdag. Det er liksom enklere å si cool på FB
×
×
  • Create New...