Jump to content

Hans Kåre Isdal

Betalende medlem
  • Content Count

    961
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Hans Kåre Isdal last won the day on January 14

Hans Kåre Isdal had the most liked content!

Community Reputation

18 Good

1 Follower

About Hans Kåre Isdal

  • Birthday 10/05/1979

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. skifta veivhus ventilasjonene og turbointak pakningane. dei var slitte. bilde forteller. turbointak. pakningen skal ikkje vera bua her. og pakninger skal ikkje vera sprukne..
  2. nei og ja. alt etter salting,vei og kjørestil vil eg seia.
  3. fekk senka bilen framme...dog utan dog utan min godkjenning. feil..fjørbrudd....i nedre ring...selfølgelig. så eg fekk tak i forhøyning sett...blir fiksa i morgon.
  4. skulle gjerne ha bytta litt for det derre. men fri er det lite av her. men det er sååå gåy med snøveier.
  5. sett på vedlikehold lading om du kjører masse småturer. då vil det holda seg bra.
  6. følg litt med det. då den er litt av og på rett før den ryker..ps bytt begge bak om det er det. hos meg gjekk den andre rett etter den fyrste.
  7. har det godt. men lengter tibake til min jobb. lengter etter å vaske og å polerer igjen. og så har eg lyst til å få mitt olje skift...skulle vore rett for hytte turen..men olje var fast i transporten...så det måtte vente. liker ikkje å dra den forbi 12 000 km. er litt for glad i gasspedalen for det. men den er i alle fall rein utanfor hytta no....ut å råne nokon?.
  8. Nei det er ikkje mercasol. kor hoder du til? så skal eg finne det ut. veit at det er fleire som har tatt litt tjukare type inn. ein sprøyter med 2 tjukelser, tynnaste der det ikkje er slitasje som inni dører og der det ikkjer er driv frå vei og dekk. og tjukk der det er størst slitasje,. kan komme med meir tips korleis eg gjord det. om du er int. eg sprøyta sjølv fyrste gang og andre gang hadde den inne. det var då eg tok den tjukkaste på. men fekk det til sjøv og. berre ta kontakt om du er intr.
  9. du bør understell behandle den. på min var det bremserøra som gjekk i det.dei er dårlige på mb.. elles var det bra. no er det sprøyta tjukk fluid fim. ps. godt din madam har god smak. og ja hk anllegget er litt bass tung. men ganske presis bass. eg berre skrude ned bassen. fin balanse no.
  10. og det er enig med, og deler finner ein lett. og med egeninnsats er det ok lettsjølv har til tider tilgang til bukk. rust blir det meget lite av. fluid film. tjuk type. og er meget nøyen på den...madamen har slutta å klage på det, innsett at det ikkje kommer til å forandre seg. snart blir den firmabil. då eg gjer om mitt firma til as. og skal trekke henger masse. så no blir det nok mange mil meir enn normalt. fin arbeidsbil i alle fall. synd at detm med at biler blir eldre og høg km samelingnes med dårlig bil. masse som motbeviser det. og det gjelder ikkje berre mb.
  11. jepp..hk sterio anegget er meget bra endå. og ja. godt du tok den av finn. kunne tenkt meg min litt stivare, og litt lavare..men det hadde hindra meg i å kjøra nokon av dei plassane eg kjører, så det kompromisset ville eg ikkje.
  12. meiner at din 211 om den er før facelift er 5 trinn kalles 722.6 og er meget god. min er 7 trinns og kalles 722.9 er ikkje så skudsikker. men den er god. om ein tar servicer og skifter pakningen til kablenen som går inn i gearkassa.(koset 50 kr kan tas ved oljeskift)
  13. gjekk frå ein 124 300 tdt med den gode gamle...trege gearkassen til 211. det var hav i foskjell i reakson. men sidan eg er vant med gamle og no den "nye" automat kassen. så forandre eg måten eg kjører på. gir signal litt for eg skal ha forbikjøring så eg har rett gear før eg trør til. men kan ikkje klage på denne kassen. Har jo også manuel gearvalg. eg er glad så lenge eg ikkje får gearkasse problem.
  14. slite med å ha lyst til å betala for den...og i alle fall 1 mill. må jo trives med det ein kjøper.
×
×
  • Create New...