Jump to content

Tor Inge

Betalende medlem
  • Posts

    322
  • Joined

  • Last visited

Tor Inge's Achievements

0

Reputation

  1. Er nok mulig det, men er jo kjøreturen som er halve gleden med turen, så då må det nok bli ein anna gong. Har vel og litt å seie at eg har eksamen dagen etter me kjem heim. Men det kjem eit treff neste år og, forhåpentlig vis
  2. Eg må nok dessverre melde avbud. Gliset er ikkje kjørbar for tida. Er ein del rust som må sveisast, og garasjen er okkupert av godbilen (pajeroen) som eg hadde tenkt å få gjort ferdig, før eg begynte på gliset. Du klarer deg nok uten delelageret mitt viss du kjører fornuftig
  3. får vel gjere det eg og då
  4. Nå må du ikkje komme å øydelegge lette valg med dårlige erfaringer Stian men takk for inspel.
  5. Var ein del billigare enn ny den ja. Blir muligens ei slik, viss det ikkje er noko nærmare. Når eg først er i gong med dele sanking, ligg det trykk rør til dempesystemet bak på stasjonsvogn? Den eine mi er kula godt slitt, og den andre lekker godt.
  6. Det ligg vel ikkje tilfeldigvis ei bensinpumpe som kan passe til 280 min i dalen? Mi begynner å lage litt stygge ulyder, type dårlige lager og sånne ulumskheter. Er den pumpa som ligg ligg saman med filteret foran subframen bak.
  7. Satse på at det blir pizza på meg i kveld
  8. Angåande vatn i fotbrønnen hadde eg lekasje inn frå kanalen i eit hol rett under forbrekket. Vatbet kom inn i kanalen på grunn av mykje sand og graps bak innerskjermen på framhjulet. Renska ut dette og har vore tørt etter det
  9. Det ligg vel ikkje tilfeldigvis ein bensin tank til dalen som kqn passe i stasjonsvogna mi som eg kan kjøpe? EU kontrollen likte ikkje lekasjen frå retur røyren i den eg har.
  10. Då sveiv bilen igjen. Eg plukka ut pluggane i går og brant desse tørre med blåselampe, og så lot plugghåla ned til sylinderene stå åpne over natta for å lufte ut bensinen. I tillegg lada eg opp batteriet igjen ettersom eg kunne høyre starteren drog litt svakere nå en i starten. Då eg skrudde alt saman nå i kveld starta Gliset på første forsøk.
  11. Fekk sett litt på motoren i dag. Ein kompis nemde på å sjekke kam og veiv sensor, så eg skrude ut kam sensoren. Den såg fin ut. leita etter veiv sensoren, men den var ikkje så lett å komme til. Så eg har ikkje fått sjekka denne. Eg skrudde og av bensin slangen for å sjå om det kom nok bensin frå pumpa. Det gjor det. Men eg sølte litt i det eg løysna slangen, og i det eg kinna motoren for å blåse ut restene av bensin i fuel railen verka det som om bensinen eg sølte tok fyr. Det kom ein poff, og litt røyk opp frå under luft intaket. Er det noko nedi der som skal gi nok gnist til å antenne bensin? startmotor? Leste etter på rundt på det vide nettet om liknande feil. der kom det opp fleire forslag om å sjekke veiv sensor.
  12. Prøvde nettopp å bytte plugger. Det hjalp ikkje. Rett etter bytte, på første start forsøk tende den og sveiv i ca 1 sek før den daua og ikkje ville starte igjen. Då eg hadde ute pluggene var dei enda fuktige etter å ha stått i 4 dagar utan å bli prøve starta. Er dette normalt eller kan det være noko anna som gjer pluggene våte? Dei luktar svakt bensin, men har ikkje testa om det brenn.
  13. skal ha det i tankene. Fekk ikkje gjort så mykje med bilen i dag, har ikkje garasje ledig til den og er litt for surt vær til å stå ute å skru i i dag
  14. kan kondens skape problemer på nyere høgtrykk innsprøytning og? Har alltid trudd det var eit typisk forgasser problem
  15. ok, skal prøve å få gjort dette i morgon.
×
×
  • Create New...