Skrevet av Emne: Gode erfaringer med understellsbehandling i Oslo/Bærum  (Lest 1436 ganger)

iad

• Gjest
Gode erfaringer med understellsbehandling i Oslo/Bærum
« på: 02. januar 2006, 21:55:07 »
Hei,

Er det noen her som har noen som driver med understellsbehandling i Oslo/Bærum å anbefale?

3,2 CDI AMG!

• Gjest
« Svar #1 på: 02. januar 2006, 22:00:13 »
Kampen Antirust i Oslo! Har ikke brukt disse selv,men vet flere i klubben som har. Mvh Jørn, :wink:

Espen

• Gjest
« Svar #2 på: 02. januar 2006, 22:09:02 »
Var innom Kampen Antirust for seinest ett år siden. Ikke noe å utsette på dette.

iad

• Gjest
« Svar #3 på: 03. januar 2006, 19:59:25 »
Jeg har også fått et seriøst inntrykk av Kampen antirust da vi var innom der, de var dessuten 600 kr billigere enn en Dynol forhandler jeg sjekket prisen med. Hvordan er Tecktyl i forhold til Dinol? Har god erfaring fra Dinol som understellsbehandling fra tidligere, men ikke noe med Tecktyl.

Tin Nguyen

• Gjest
« Svar #4 på: 04. januar 2006, 09:26:34 »
Kjell Hall A/S på Rud har i hvertfall gått over til Tectyl etter mange år med Tuff-Cote-Dynol. Han fortalte meg at den siste generasjonen Dynol produkter har vært så dårlig at han til slutt måtte gi opp og velge Tectyl isteden... Mulig det er snakk om bukken og havresekken, men jeg har hørt mye bra om dette firmaet i blant medlemmene i motorklubben her på bruket.

iad

• Gjest
« Svar #5 på: 05. januar 2006, 22:09:24 »
Sitat fra: Tin Nguyen
Kjell Hall A/S på Rud har i hvertfall gått over til Tectyl etter mange år med Tuff-Cote-Dynol. Han fortalte meg at den siste generasjonen Dynol produkter har vært så dårlig at han til slutt måtte gi opp og velge Tectyl isteden... Mulig det er snakk om bukken og havresekken, men jeg har hørt mye bra om dette firmaet i blant medlemmene i motorklubben her på bruket.

Vi har hatt både dårlig og god erfaring med Kjell Hall. En bil gjorde de en god jobb på, man da var det en ansatt som gjorde jobben.  Men sist ble lakken ødelagt av dem og de tok ikke ansvar for det. En gang tidligere har de også gjort en dårlig jobb. Så jeg har lyst til å prøve noen andre denne gangen.