Skrevet av Emne: Tor Anton's trekkbil(vito)  (Lest 14243 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Tor Anton

  • Betalende medlem
  • Innlegg: 3 738
  • w201-16
    • Vis profil
    • MB190Klubben
Tor Anton's trekkbil(vito)
« på: 13. Februar 2008, 15:39:04 »
Måtte ha meg en trekkbil til banebilen så da ble det en vito.
Alltid likt de så da jeg virkelig trengte en å etter noe leting fant en som var rimelig og ganske bra var det bare å kjøpe.

Dette er nok en av de første 110cdi'ene da den er reg i slutten av september 99.
Den er ganske grei, å den rusten som er er på utskiftbare deler, å de har jeg liggende nye + div. andre ting.



Så om ikke lenge skal denne gjennomgå en makeover.

Men har begynnt litt inv.,har nå satt inn diskant i A-stolpen.5 1/4" mellomtone i dashbordet og 6,5" midbass i døra.

Alt dette ble gjort veeeeldig enkelt,men det gikk med 2++ dager for det.

Satte inn en clarionspiller med 3 utganger og 1 inngang + USB.
Denne har også delefiltere og EQ3 (som jeg etter noen års bruk i konkuransebilen tror jeg har kommet inn i).

Spilleren sitter på org.plass. Så ble det trukket kabler,masse kabel.
Det gikk med ca.25m høytallerkabel og 3par phono og litt 12+ og-.

Det er en 2x4kv.pr ellement.
Disse er strekt å ligger under "dørterskelen" på h.side.

Dette var en utfordring da spannjakkene ikke har vært rause med plassen, men bare tatt sikte på ca 5 ledninger i tanntråd dim.



I dashbordet er det TRANGT. Det var faktisk trangt til de 4" som jeg hadde erstattet de gammle med.
Tok å kappet en god del der jeg trengte plass, å det gikk nok bare akkurat med tanke på varmeapp.kanalene.

såg litt mørkt ut før jeg begynnte





Brukte MB Quart da disse har magneten på framsiden å ikke under.
Dette gjør at de ikke bygger mye inn.
Tror 6,5" som sitter i døra er 5cm dyp bare.








A-stolpen:
Her tok jeg et mål og borret hullet med en hullsag.





Dørene:
Plasserte høytallerringen der den passet best å merket opp og sgaet hull.
dørtrekket er ikke helt 100% rett så det ble en liten glippe på under/framsiden,men jeg la imellom et mellomlegg på skruene(mellom ringen og trekket), å fuget etterpå med rutelim/sika o.l.





Utlogget Håvard Bendiksen

  • Moderator - Bergen
  • *
  • Innlegg: 4 413
    • Vis profil
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #1 på: 14. Februar 2008, 17:49:05 »
Så greit dette :) Fine felger på bilen også. Skal du senke den (tihiii)?
///// Håvard Bendiksen /////

Utlogget Tor Anton

  • Betalende medlem
  • Innlegg: 3 738
  • w201-16
    • Vis profil
    • MB190Klubben
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #2 på: 14. Februar 2008, 17:55:32 »
Det ligger masse snacks her så alt er mulig  :D

Sjansene for at det blir ruter rundt hele og grå farge er temmelig stor.
Samme farge som den bak  :D

Utlogget Håvard Bendiksen

  • Moderator - Bergen
  • *
  • Innlegg: 4 413
    • Vis profil
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #3 på: 14. Februar 2008, 18:08:45 »
Det blir skikkelig tøft! Kjør stil på hele settet 8)
///// Håvard Bendiksen /////

Utlogget Tor Anton

  • Betalende medlem
  • Innlegg: 3 738
  • w201-16
    • Vis profil
    • MB190Klubben
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #4 på: 22. August 2008, 16:42:24 »
skjedd litt nå.
ang farge har det vært masse frem og tilbake. Resultatet ble tilbake  :P

Skjermene ble tatt av for å sandblåse litt på buene.
ble faktislk hyggelig overrasket da det bare var litt rust å spore i noen punkter. Innerskjermene og buene ble sandblåst.
Så ble de grunnet med syregrunning,lakkert og fått ett lag med tynnstoff.









Bjelken og låseplata(den var ille) har fått samme behandling.
Men her fikk bare de delene som ligger imot noe annet tynnstoff.





I hjulhusene bak var det faktisk strøkent, så da er det bare å blåse litt i falsen på framdørene så er den klar for lakkering.

Panser, sidedør og bakluke har jeg liggende helt nytt.

Utlogget Tor Anton

  • Betalende medlem
  • Innlegg: 3 738
  • w201-16
    • Vis profil
    • MB190Klubben
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #5 på: 22. August 2008, 16:46:34 »
Her er den pusset ned. Alle hakk er pusset ned, å det blir jammen den del.
Spes. da det knapt er lakk på disse bilene.
Er nesten nok med at katta stryker seg inntil så er lakken borte.





Endte med at hele bilen ble grunnet. Først et lag syregrunning på de blanke stedene og epoxy på hele etterpå.
Så gikk jeg på den store jobben med å pysse hele bilen med kloss for å få den så rett som mulig. Venstre side var nådeløs, såg aldri noen ende.



Etter en dag med pussing så var den klar for lakk.



De løse delene (fangere, lister og nyinnkjøpte skjermbuelister) hadde jeg pusset og grunnet før jeg annkom lakkverkstedet.
Trengte ny frontfanger da den gammle hadde fått en lei bulk. Da fant jeg en som var nesten lik den orginale til en veldig grei pris.
Da jeg har vært borti slike ting før spurte jeg selger om den var med fester å klar for lakk, noe han forsikret med om at den var.
Eneste tipset var å prøvemontere den før lakkering i tilfelle det var noe feil.

Med første øyekast var den ikke ille,men det gikk med noen dagers jobb på fangeren og listene.
Listene fant jeg på finn da tidligere eier hadde gitt opp å få de på.
En får jo inntrykk i annonsene av at slike ting er bare å montere, noe de absolutt ikke er.
Nedre delen til bakfangeren hadde samme skjebne. Låg på finn da eier hadde mistet motet.
Bakfangeren har nok også tatt et par dager.



Framfangeren "som bare var å montere", fikk et par fester ekstra slik at den sitter godt på plass. Her med fester og gitter.



Hjulhusene var overraskende bra. Etter en skikkelig vask var de strøkne.
Men det er jo noe som er modent for utskiftning.



hjulhusene bak ble som de forran, sprøytet med tynnstoff. Etter en dag med tørking ble de sprøytet med tykkstoff.



Det ble kjøpt inn Jamex senkesett og nye dempere.



Hjulhus forran ferdig behandlet å med ny demper og fjør.



Nissen var innom med V-classe baklys og blinklamper.



Har å satt inn ruter bakerst på sidene.
Rutene er sotet med mørkeste på de 4 bakerste, medium på bakruta og den lyseste på siderutene forran.
Listene på siden er lakkert i bilens farge(tenkte lange på en lys grå), speil, grill og lister på panseret er lakkert i sort silkematt.
Antennen var knetk så det ble en sort el.antenne.





Biltralla fikk litt stell tidlgere i sommer(rett etter GOl).

Tralla får påbygg/kapell fra en nissan.






Nå gjenstår det å sette på noen maljer til og en strikk og montere pressenning bak.
Grunnen til lem og pressenning der er at evoen er litt for lang så den å funker som en forlengelse.

Det den egentlig skal brukes til  :D







En STOOOR takk til Sætre autolakk som gjorde dette mulig i en travel tid.

Utlogget Rolf Åge

  • Betalende medlem
  • Innlegg: 2 230
  • Ingen ting er umuligt for en entusiast;)
    • Vis profil
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #6 på: 22. August 2008, 17:37:57 »
Dette ble jo kånge Tor Anton 8)
13 W176 A180 CDI AMG
08 S211 E200 CDI Avantgarde +
01 W638 Vito 110CDI +
86 S124 300TD

Utlogget Dani mb

  • Betalende medlem
  • Innlegg: 4 851
  • Det finnes to type biler: Nye og brukt Mercedes'er
    • Vis profil
    • Mercedes- Benz E klasse
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #7 på: 22. August 2008, 19:21:00 »
Ja den ble knall :)


Mercedes S211 E270 AMG Avantgarde
Mercedes S211 E220 CDI  Elegance

Utlogget ØHN

  • Innlegg: 1 787
  • DCN Approved detailer
    • Vis profil
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #8 på: 22. August 2008, 19:31:31 »
1. generasjon Vito er og blir en fin bil. Artig og se noen som gjør en grundig og godt utført jobb på en halvgammel yrkesbil. Dette ble helt gull!

vh Øyvind - Lokallag Oslo - "A normal person's preference is a detailer's worst nightmare!"

Linker til noen av mine poleringsjobber:
Sort 2006 Mercedes-Benz E280CDI
Sort 2006 Mercedes-Benz ML
Sølv 2005 Mercedes-Benz ML
Sort/hvit 2011 Citroën DS3
Hvit 2009 Dodge Journey
Sort Toyota RAV4 mkII SS-lakk
Sort/blågrønn 2004 Subaru Legacy
Sort 2008 Audi A6

Kjører nå: '99 Mercedes-Benz W210 E240 / '00 Mercedes-Benz S210 E280T 4Matic / '08 Nissan T31 X-Trail
(X)'er: '86 Mercedes-Benz W124 / '99 Mercedes-Benz E-klasse W210 / '00 Toyota Yaris / '96 Chevrolet Suburban / '86 MB 209D /  '82 Nissan Urvan / '77 MB 608D / '74 Volvo 144

Utlogget Tor Anton

  • Betalende medlem
  • Innlegg: 3 738
  • w201-16
    • Vis profil
    • MB190Klubben
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #9 på: 22. August 2008, 22:34:59 »
ganske gøy å bygge bil egentlig, så da bygger mann på det en har  :P

Forløpig så liker jeg denne typen mye bedre enn den nye.
De nye er jo fine å kjøre og veldig praktisk oppbygd,men blir ikke helt fortrolig med utseende.

synd disse er feilhjulstrekk. Har skikkelig trua på å sette inn en 230Kompressor(m111) i en slik(ehhh. slik også :P )


Utlogget Stjerneglis

  • Innlegg: 1 204
    • Vis profil
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #10 på: 23. August 2008, 21:02:53 »
Vitoen ble skikkelig fin. Jeg har virkelig sans for designet for disse bilene. Synd at kvaliteten ikke stod til utseendet.

Naboen min, som kjører rally, har bygd aluminiumsoverbygg på bilhengeren (Tysse den også) sin. Den er hengslet i forkant, med gassdempere. Dermed kan overbygget løftes i bakkant for bedre tilgjengelighet når rallybilen skal på eller av. Beskytter bra mot vær og vind og tyveri.

Har du vurdert et slikt prosjekt? Overbygget skråner litt i forkant for aerodynamikkens skyld  :) Lakkert i samme fargen som Vitoen hadde vært stilig!

Jeg skal spørre om å få lov til å ta et bilde når han er innom med ekvipasjen  :)
Tin Nguyen
Merceløs
09 Alfa Romeo 159 SW TI [9]
07 Toyota Yaris 1.0 Sol [8]
98 VW Golf 1.6 Comfortline [10]

X- 04 S211 E220T CDI Avantgarde [7]
X- 93/94 S124 E220T [4]
X- 98 W168 A140 Classic AKS [6]

MBE medlem 1221 (nov 2001)
x-80 VW Golf 1.3 LS [1] | x-86 VW JETTA 1.8 CL [2] | x-98 VW GOLF GL TDI stv [3] | x-03 Hyundai Getz 1.3 GLS [5]

Utlogget A.H

  • Innlegg: 1 503
  • Lyngdal i Vest-agder
    • Vis profil
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #11 på: 24. August 2008, 08:21:35 »
Ble utrolig fin denna , jeg synes den ble skuratt passe lav det skal jo kunne brukes pappa har og en vito med samma frontfanger som du har den har jeg sikkert sparklet 10ganger nå (gamlingen liker og kjøre fort i fartshumpene) men men , det var faktisk en her i lyngdal som sprøytet sin gule vito svart med spraybokser  :lol: ble fint på avstand :D
-2003 S211 200Kompressor
-1982 C123 230CE
-2006 Vw T5 transporter

Utlogget Roger H.

  • Betalende medlem
  • Innlegg: 2 069
    • Vis profil
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #12 på: 24. August 2008, 10:00:39 »
Grattis med resultatet! Knalltøff Vito! Nå er det satt ny standard! Spørs om ikke det må skje noe snart med "vårses" også, stålfelger med plastkapsler kan jo ikke måle seg med dette...!  :laughing8: :laughing8: :laughing8:
Hvor er front/bakfanger født ?
Roger H.
-84 230 GE, -65 220 S
-13 B 180 CDI, -98 E 290 TDT Elegance
-08 Vito 115cdi

Utlogget s y v e r s e n

  • Betalende medlem
  • Innlegg: 11 417
  • 280TE AMG
    • Vis profil
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #13 på: 24. August 2008, 12:20:00 »
Den framfangeren gjorde susen! Skikkelig tøff bil ble det  :D

Instagram
@ _S_y_v_e_r_s_e_n_

Utlogget Tor Anton

  • Betalende medlem
  • Innlegg: 3 738
  • w201-16
    • Vis profil
    • MB190Klubben
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #14 på: 24. August 2008, 15:47:00 »
vurderte tett henger da jeg kjøpte denne.
de kostet fra 75000 og oppover å ble utelukket.

Dette overbygget ble temmelig rimelig å taes enkelt av.
Var inne på å bruke tynne plater,evt. få støpt sider i glassfiber,men nå kan jeg svinge opp sidene å bruke den til mye rart.

Tror settet senker rundt 30mm, men de "små" hjulene gjør at den virker høy.
Skulle hatt 205/50x17 å ikke 225/45x17.

Frontfangeren er fra troll tuning,men mange som har noe lignenden.
Fangeren er laget på en org.fanger å er minimalt lavere enn enn den.
BS bildeler har mye på sidene sine.
Bakdel og skjermbuelister vet jeg ikke fabrikat på da det ble kjøpt "brukt".


Vet ikke om bilene er så dårlige som ale skal ha de til.
Er ihvertfall enkle reperasjoner.
Ledninger som ryker er det bare å skjøte, drivmansjetter er det bare å bytte(helat før leddet ryker) rust og koksing er jo et problem på alle biler så da er jo ikke disse så ille.
Denne kan det hende bikker 200 000km i år.

Utlogget Håvard Bendiksen

  • Moderator - Bergen
  • *
  • Innlegg: 4 413
    • Vis profil
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #15 på: 26. August 2008, 10:36:58 »
Hehe, bilen ble kjempetøff :D
///// Håvard Bendiksen /////

Utlogget Håvard Bendiksen

  • Moderator - Bergen
  • *
  • Innlegg: 4 413
    • Vis profil
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #16 på: 27. August 2008, 11:16:14 »
Nå skal jeg bevege meg utpå litt tynn is her:
Er det ikke slik at tallet etter skråstreken (profiltallet) er et prosenttall av tallet før skråstreken (bredde på dekket i milimeter)?

I så fall blir det slik:

Høyde på 225/45: 225*0,45 = 101,25 mm
Høyde på 205/50: 205*0,5 = 102,5 mm

Er jeg helt på jordet?
« Siste redigering: 28. August 2008, 10:30:56 av Håvard B. »
///// Håvard Bendiksen /////

Utlogget Thomas Madsen

  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 7 240
  • Heppsaannn
    • Vis profil
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #17 på: 27. August 2008, 13:16:15 »
Nå skal jeg bevege meg utpå litt tynn is her:
Er det ikke slik at tallet etter skråstreken (profiltallet) er et prosenttall av tallet før skråstreken (bredde på dekket i milimeter)?

I så fall blir det slik:

Høyde på 225/40: 225*0,45 = 101,25 mm
Høyde på 205/50: 205*0,5 = 102,5 mm

Er jeg helt på jordet?

ække /xx profilen da ??? må isåfall være "tykkelsen" på gummin fra felg til "rullekant"
225/50 = balongdekk mens 225/25 er gummistrikk... og så vidt jeg vet så går man opp 1 tomme for hver /05 man fjerner...
2007 W164 ML 320CDI 4MATIC kjøres nå http://mbentusiastklubb.no/smf/index.php?topic=71550.0
2011 Citroen Berlingo - Firmabilen :-)
Solgt :-( 1999 S210 E320 4MATIC - Vinterbanebil ? http://www.mbentusiastklubb.no/smf/index.php?topic=12441.0

Utlogget Håvard Bendiksen

  • Moderator - Bergen
  • *
  • Innlegg: 4 413
    • Vis profil
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #18 på: 27. August 2008, 13:20:25 »
Nå skal jeg bevege meg utpå litt tynn is her:
Er det ikke slik at tallet etter skråstreken (profiltallet) er et prosenttall av tallet før skråstreken (bredde på dekket i milimeter)?

I så fall blir det slik:

Høyde på 225/45: 225*0,45 = 101,25 mm
Høyde på 205/50: 205*0,5 = 102,5 mm

Er jeg helt på jordet?

ække /xx profilen da ??? må isåfall være "tykkelsen" på gummin fra felg til "rullekant"
225/50 = balongdekk mens 225/25 er gummistrikk... og så vidt jeg vet så går man opp 1 tomme for hver /05 man fjerner...

Ja, høyden/tykkelsen på selve dekket, ikke total høyde på hjulet.
« Siste redigering: 28. August 2008, 10:31:22 av Håvard B. »
///// Håvard Bendiksen /////

Utlogget Håvard Bendiksen

  • Moderator - Bergen
  • *
  • Innlegg: 4 413
    • Vis profil
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #19 på: 28. August 2008, 10:32:53 »
Det harmonerer med mine utregninger :) 205/50 har litt større høyde/profil i milimeter enn 225/45. Da var jeg i alle fall ikke HELT på jordet :lol:
///// Håvard Bendiksen /////

Utlogget Tor Anton

  • Betalende medlem
  • Innlegg: 3 738
  • w201-16
    • Vis profil
    • MB190Klubben
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #20 på: 02. September 2008, 16:38:06 »
er ikke alltid dimmensjoner høres rett ut nei,men 205/50 er høyere enn 225/45.
/xx beskriver høyden på dekket(dekk til felg) å er % av bredden.


Nå er alle plateskjøter behandlet med tynnstoff. Å jammen har det ikke begynnt å krype fram under kittet på de nye delenen. ikke rart det ruster da det 1. ikke er tett. 2 ikke er noen form for grunning/lakk der.
så ble platene i varerommet sprøytet med noisekiller. Dette er et produkt jeg er noe skeptisk til så jeg begynnte der å vurdere dørene senere. Asfaltplate er nok noe bedre,men er jo lett å sprøyte å få det profilspor osv.



Pusserene er blitt lakkert sort blank, å plata under ble lakkert sort matt. Alle proppene over skruene ble å innkjøpt da det manglet 2, å dustene som har byttet rute en gang har ødelagt de 3 andre å bare festet de med rutelim.



Døra og B-stolpen har fått sort folie:


Nå mangler det en vask og montering av spredere.

Noen som vet åssen spredere det er brukt på den V-classen som var på GOl med lik fanger??

Utlogget Tor Anton

  • Betalende medlem
  • Innlegg: 3 738
  • w201-16
    • Vis profil
    • MB190Klubben
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #21 på: 06. September 2008, 15:59:41 »
Første skikkelige vask etter restaurering  :D

å da ble det slik:




Utlogget Enebakk

  • Innlegg: 930
    • Vis profil
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #22 på: 06. September 2008, 17:43:12 »
Den Viton ble drit tøff 8) Gratulerer
GLK 220cdi 4Matic "AMG" 11mod
MB Trac 800 78mod :)  190E 2,0 93mod
 Yamaha Neo's 50cc ;)


*S210 320cdi 00mod Masse utstyr :)
*W460 300GD 86mod*s124 E300T 94mod 4Matic Greit med utstyr :)
*s124 E220T 96mod*190E 84mod*S280 78mod*300gd 85mod*Jeep Cherokee 4.0 Limited Herje bil*Vito 110d 96mod*Ml 320 99mod VRAKA*230 te 91mod*300Gd turbo lang 87mod*230 te 90mod*300tdt 85mod*190e 3l 84mod Prosjekt*300te 88mod *280te 84mod *E200cdi 02mod*190e 86mod

Utlogget ØHN

  • Innlegg: 1 787
  • DCN Approved detailer
    • Vis profil
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #23 på: 06. September 2008, 20:54:31 »
Litt svart folie gjorde mye med stuket fra siden. Har blitt en skikkelig grom trekkvogn dette nå!
vh Øyvind - Lokallag Oslo - "A normal person's preference is a detailer's worst nightmare!"

Linker til noen av mine poleringsjobber:
Sort 2006 Mercedes-Benz E280CDI
Sort 2006 Mercedes-Benz ML
Sølv 2005 Mercedes-Benz ML
Sort/hvit 2011 Citroën DS3
Hvit 2009 Dodge Journey
Sort Toyota RAV4 mkII SS-lakk
Sort/blågrønn 2004 Subaru Legacy
Sort 2008 Audi A6

Kjører nå: '99 Mercedes-Benz W210 E240 / '00 Mercedes-Benz S210 E280T 4Matic / '08 Nissan T31 X-Trail
(X)'er: '86 Mercedes-Benz W124 / '99 Mercedes-Benz E-klasse W210 / '00 Toyota Yaris / '96 Chevrolet Suburban / '86 MB 209D /  '82 Nissan Urvan / '77 MB 608D / '74 Volvo 144

Utlogget Tor Anton

  • Betalende medlem
  • Innlegg: 3 738
  • w201-16
    • Vis profil
    • MB190Klubben
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #24 på: 07. September 2008, 20:49:17 »
å nå har den folien blitt byttet ut med lakk  :D
ser litt bedre ut det

Utlogget Fredrik B

  • Betalende medlem
  • Innlegg: 2 928
  • Mercedes 124 :)
    • Vis profil
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #25 på: 07. September 2008, 21:18:58 »
Dette her ble jo flott som bare det dette! Flott... Mangler bare en V8 i motor rommet :lol: :P

Utlogget Tor Anton

  • Betalende medlem
  • Innlegg: 3 738
  • w201-16
    • Vis profil
    • MB190Klubben
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #26 på: 07. September 2008, 21:59:27 »
mangler en del på det ja.
Vurderte en gang å få tak i en bensin vito å sette inn en m111 kompressormotor,men er jo tragisk med feilhjulstrekk da.

Utlogget Rolf Åge

  • Betalende medlem
  • Innlegg: 2 230
  • Ingen ting er umuligt for en entusiast;)
    • Vis profil
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #27 på: 07. September 2008, 22:03:40 »
Det er en utfordring Tor Anton :lol:

Få vitoen til å dra i rikti ende :D
13 W176 A180 CDI AMG
08 S211 E200 CDI Avantgarde +
01 W638 Vito 110CDI +
86 S124 300TD

Utlogget Tor Anton

  • Betalende medlem
  • Innlegg: 3 738
  • w201-16
    • Vis profil
    • MB190Klubben
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #28 på: 07. September 2008, 22:20:39 »
ja, er jo ikke noe problem egentlig. Fint med plass.

Utlogget Håvard Bendiksen

  • Moderator - Bergen
  • *
  • Innlegg: 4 413
    • Vis profil
Sv: Tor Anton's trekkbil(vito)
« Svar #29 på: 12. September 2008, 08:50:36 »
Denne bilen begynner å se skikkelig bra ut!
///// Håvard Bendiksen /////